دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

روز عجیب برای تیم های گروه دوم جام جهانی پیغام ویژه طارمی برای

تهران- ایرنا- در شنبه‌ای که گذشت ستاره‌های حاضر در گروه دوم جام جهانی ۲۰۲۲ روز متفاوتی را پشت سر گذاشتند.


به گزارش ایرنا، شنبه، روز و شب پرحادثه‌ای در فوتبال اروپا و در نقاط مختلف آن بود. در این گزارش به نمایش متفاوت برخی از ستاره‌های تیم‌های حاضر در گروه دوم رقابت‌های جام جهانی می‌پردازیم که عملکرد خاصی داشتند.


مهدی طارمی (ایران):


روز عجیب برای تیم‌های گروه دوم جام‌جهانی؛ پیغام ویژه طارمی برای "زک" و "هری"


ستاره تیم ملی فوتبال ایران شب درخشانی را در پورتو پشت سر گذاشت. او موفق شد سه بار دروازه پیام نیازمند را باز کند و یک پاس گل هم برای هم‌تیمی‌اش ارسال کند تا ستاره بی چون و چرای تیم تحت هدایت کونسیسائو در ثبت پیروزی تاریخی هفت بر صفر مقابل پورتیمیننزه نام بگیرد. ستاره بوشهری پورتو به واسطه گزارش تند سایت باشگاه اسپورتینگ تحت فشار بود ولی با این گل‌ها پاسخ محکمی به آنها داد و البته بار دیگر اثبات کرد در اوج آمادگی به سر می‌برد.


زک استفن (آمریکا):


روز عجیب برای تیم‌های گروه دوم جام‌جهانی؛ پیغام ویژه طارمی برای "زک" و "هری"


دروازه‌بان تیم ملی فوتبال آمریکا در جام جهانی، سخت‌ترین شنبه زندگی خود را پشت سر گذاشت. او که جایگزین ادرسون مورائس در درون دروازه سیتیزن‌ها شده بود مقابل لیورپول یک نیمه کابوس‌وار داشت و سه گلی دریافت کرد که شاید گلر برزیلی تیم گواردیولا هیچکدام را نمی‌خورد و مقابل آنها واکنش بهتری نشان می‌داد. اوج کار ضعیف استفن به هنگام گل دوم بود که نتوانست توپی که زیر پایش قرار داشت را دور کند و تکل سادیو مانه، توپ را به تور چسباند.


هری مگوایر (انگلیس):


روز عجیب برای تیم‌های گروه دوم جام‌جهانی؛ پیغام ویژه طارمی برای "زک" و "هری"


همچنان سوژه رسانه‌ها و فضای مجازیست و همچنان به آنها خوراک می‌دهد. مدافع گرانقیمت منچستریونایتد نتوانست به تیمش در مسیر رسیدن به کلین‌شیت کمک کند. شیاطین سرخ با ۲ گل کریستیانو رونالدو پیش بودند اما نوریچِ میهمان توانست هر ۲ گل را جبران کند و مگوایر کاری از پیش نبرد. در ادامه مدافع تیم رالف رانگنیک با حرکتی عجیب باعث مصدومیت شدید پل پوگبا شد. مگوایر که برای زدن ضربه سر پیش تاخته بود، یکی از پاهایش ناخوداگاه بالا آمد و به صورت ستاره فرانسوی تیم خودی خورد و باعث شد پوگبا از کوره دربرود. باید دید این بازیکن تنومند تا فرا رسیدن جام جهانی ۲۰۲۲ قطر چه شرایطی را خواهد داشت.


به هر حال شنبه‌ای که گذشت برای ستاره‌های تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ متفاوت تمام شد. بازیکن ایرانی درخشید اما ستاره‌های انگلیس وآمریکا که دست بر قضا باید رو در روی مهدی طارمی قرار بگیرند نمایش ناامیدکننده‌ای داشتند.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *