دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

تحصیل ۸۹۷ دانش آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد در مدارس

ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: 897 نفر از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان در مدارس همدل مشغول به تحصیل هستند.


مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۱۴ هزار دانش آموز تحت حمایت این نهاد هستند، اظهار کرد: هم اکنون 897 نفر از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان در مدارس همدل استان مشغول به تحصیل هستند. 


وی گفت: کمیته امداد این افتخار را دارد که از ابتدای تأسیس تاکنون خدمات ارزشمندی به نیازمندان ارائه داده است که اجرای برنامه‌های فرهنگی و کمک به توانمندسازی فرهنگی خانواده‌های نیازمند یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های این نهاد است.


مدیر کل کمیته امداد استان افزود: طرح مدارس همدل با هدف توسعه و ترویج فرهنگ خیر و احسان در مدارس، ارتقا کیفیت فعالیت‌های پرورشی و آموزشی مدارس و شناسایی و حمایت از دانش‌آموزان مستعد و علاقه‌مند به تحصیل در کمیته امداد اجرایی شده است.


الهی راد افزود: در طرح مدارس همدل که با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش انجام می‌شود، دانش آموزان نیازمند به صورت رایگان ثبت نام می‌شوند و از بابت هزینه‌های تحصیلی و دیگر برنامه‌های آموزشی هزینه‌ای از آنها دریافت نمی شود. 


وی خاطر نشان کرد: 72 مدرسه همدل در خراسان شمالی با کمیته امداد استان همکاری می کنند که  897 نفراز دانش آموزان تحت حمایت در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *