دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

کارآفرینان شناسایی و اعتمادسازی شود

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: کارآفرینان شناسایی و اعتماد سازی شود.


مسلم مرادی در اولین جلسه هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی کانون کارآفرینان رسمی لرستان که در سالن جلسات هتل زاگرس بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: باید همه کمک کنیم یکی از پیچ‌های سخت این انقلاب که اقتصاد است با کمک یکدیگر حل کنیم.


وی تصریح کرد: خیلی از مسائل را خود ما می‌توانیم حل کنیم در این شهرستان قرارگاه رفع موانع تولید تشکیل شده و تاکنون ۲۳ واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشته‌اند.


فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: در این دولت کارهای خوبی در راستای حمایت از تولید صورت گرفته به‌طوری‌که ۵۲۰۰ واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشته‌اند.


مرادی اضافه کرد: در این شهرستان کارخانه‌ها به کارگر نیاز دارند و افراد جویای کار می‌توانند در این کارخانه‌ها مشغول به کار شوند.


وی بیان کرد: ابتدا باید کارآفرینان واقعی شناسایی شوند و کانون کارآفرینان باید در زمینه محتوا بیشتر کار کند و این کانون به یکسری از الزامات نیاز دارد.


فرماندار بروجرد ادامه داد: در مرحله اول باید کارآفرینان شناسایی و در مرحله دوم اعتمادسازی انجام شود و این کانون به یک کمیسیون حقوقی نیز نیاز دارد.


مرادی اظهار کرد: در این کانون باید یک بخش به بازدید از پروژه‌های موفق و ناموفق اختصاص پیدا کند و از تجربیات پروژه‌های موفق استفاده شود.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *