دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

سمپوزیوم بین المللی کاربرد تصویربرداری در تحقیقات پیش بالینی

ششمین سمپوزیوم بین‌المللی کاربرد تصویربرداری در تحقیقات پیش‌بالینی با همکاری دانشگاه‌های داخلی و خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد.


به گزارش ایسنا، ششمین سمپوزیوم بین‌المللی کاربرد تصویربرداری در تحقیقات پیش‌بالینی به همراه دو رویداد مهم گردهمایی متخصصین فیزیک پزشکی و گردهمایی دانشجویان رادیولوژی به مناسبت روز جهانی فیزیک پزشکی و رادیولوژی در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد.


این سمپوزیوم بین‌المللی با همکاری دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی در روزهای ۱۷ و ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۲ در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود. 


ارائه‌ به‌روزترین اطلاعات، تبادل افکار متخصصین، توسعه و ترویج و معرفی تکنولوژی‌های برتر مرتبط با این حوزه در داخل و خارج کشور از اهداف این سمپوزیوم است. در این رویداد بیش از ۲۶ سخنران داخلی و خارجی از کشورهای مختلف آخرین و به‌روزترین دستاوردهای خود را ارائه خواهند داد و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت حضوری و مجازی از این مباحث استفاده کنند. در حاشیه این سمپوزیوم روز ۱۷ آبان ماه به مناسبت روز جهانی فیزیک پزشکی و روز ۱۸ آبان ماه به مناسبت روز جهانی رادیولوژی، دو گردهمایی مهم با حضور اساتید برتر این حوزه برگزار خواهد شد. 


پرتودرمانی، قلب و عروق، داروسازی، دندانپزشکی، رادیولوژی، تغذیه، فیزیک پزشکی، علوم آزمایشگاهی، علوم پایه، دامپزشکی و اخلاق پزشکی از مخاطبان این رویداد علمی به شمار می‌رود.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمبازسازی پوست
بیشتر بخوانیمآیا لیزر موهای زائد خوبه؟ همه چیز در مورد آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *