دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

درخشش ورزشکاران فارس در مسابقات کشوری پرشین کیوکوشین

ایسنا/فارس رئیس سبک جهانی پرشین کیوکوشین کاراته از درخشش ورزشکاران فارس در دومین دوره مسابقات کشوری پرشین کیوکوشین خبر داد.


به گزارش خبرنگار ایسنا،‌ کانچو احمد مبارکی امروز، اول مهرماه گفت: دومین دوره از مسابقات قهرمانی کشور پرشین کیوکوشین کای کان کاراته به میزبانی شیراز در اوزان مختلف و ۲ بخش مبارزه (کومیته) و کاتا (حرکات نمایشی) با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.


رئیس سبک جهانی پرشین کیوکوشین کاراته افزود: این رقابت‌ها در تاریخ ۳۰ و ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی شهر شیراز با حضور ۱۵۰۰ کاراته کا از ۱۵ استان کشور در مجموعه ورزشی شهید دستغیب برگزار شد که در بخش کاتا بانوان استان فارس موفق به کسب مقام نخست شدند و استان‌های سمنان و تهران در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.


کانچو مبارکی با بیان اینکه در بخش کومیته بانوان نیز استان‌های فارس، تهران و سمنان رده‌های اول تا سوم را کسب کردند، تصریح کرد: افتخار داریم ورزشی را پی ریزی و دنبال می کنیم که روح آن با احترام و اخلاق عجین شده است؛ همچنین در قسمت آقایان این مسابقات نیز در هر دو بخش کومیته و کاتا استانهای فارس،  سمنان و بوشهر حائز مقام‌های اول تا سوم شدند.


به گزارش ایسنا،‌ مسابقات قهرمانی کشور پرشین کیوکوشین کای کان کاراته طی دو روز در دو بخش بانوان و آقایان با حضور ۱۵۰۰ کاراته کا از ۱۵ استان کشور در مجموعه ورزشی شهید دستغیب شیراز برگزار شد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *