دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

جهاد دانشگاهی هیچ مرزی برای کمک به مردم نمی شناسد

ایسنا/لرستان سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان گفت: گستردگی و حجم بالای خدمات این نهاد نشان می‌دهد جهاد دانشگاهی برای کمک به مردم هیچ مرزی را نمی‌شناسد.


دکتر فرهاد فرامرزیان دهم مهرماه در نشست با مدیرکل فنی و حرفه‌ای لرستان  که در محل سالن جلسات جهاد دانشگاهی استان برگزار شد، با تاکید بر لزوم ارتباط بین شغل و مهارت در راستای توسعه لرستان، اظهار کرد: رابطه این دو نیاز به سازوکارهایی نظام‌مند دارد که ارتباط بین عرصه علمی و آکادمیک عملی و صنایع را تسهیل و تقویت می‌کند.


وی با اشاره به اینکه شیوه آموزش دانشگاهی باید متناسب با نیازهای بازار کار باشد، افزود: دنیای امروز، دنیای آموزش و پژوهش است و پیوند دانشگاه و صنعت یکی از شناخته‌شده‌ترین راه‌های رسیدن به توسعه اقتصادی و اجتماعی بوده به گونه‌ای که توسعه جوامع به پیوند میان این دو نهاد وابسته شده است.


فرامرزیان با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی لرستان می‌تواند حلقه واسط بین مهارت و شغل باشد، اضافه کرد: این مرکز می‌تواند بازویی توانمند در پیشبرد اهداف مدیریت ارشد استان باشد.


سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان تأکید کرد: این مرکز بسته‌ای متنوع از فعالیت‌های علمی، فناوری، فرهنگی، رسانه‌ای، آموزشی، پزشکی، دانش‌بنیان و … است و می‌تواند با وجود نیروهای متخصص در راستای توسعه استان نقش اساسی داشته باشد.


وی گفت: در حال حاضر ۴۱ شرکت فناور در مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان مستقر هستند و می‌توان از ظرفیت و ایده این شرکت‌ها در حوزه‌های مختلف استان بهره برد.


فرامرزیان با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی به عنوان یک بازوی توانمند در کنار مراکز آموزشی، پژوهشی و علمی استان در حال فعالیت است، افزود: این مرکز در کشور و استان یک جایگاه بسیار بالایی داشته و فعالیت‌های آن نیز بر اساس نیاز جامعه است.


این مسئول افزود: کارهای بسیار خوبی توسط این نهاد در لرستان شکل گرفته و ارتباطات بسیار خوبی با دستگاه‌های دولتی و غیردولتی استان برقرار شده است.


فرامرزیان از آمادگی کامل این واحد جهت همکاری‌های گسترده با فنی و حرفه‌ای خبر داد و یادآور شد: خوشبختانه جهاد دانشگاهی به سمتی پیش رفته که بتواند دوره‌هایی برگزار کند که موردنیاز روز جامعه است.


سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان تصریح کرد: جهاد دانشگاهی با ورود به حوزه‌های مختلف و اقدامات پرتلاش خود گام‌های بلندی را برای حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های علمی، دانشگاهی و پژوهشی برداشته است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمرونالدو زدگی حاد یا حادترین رونالدو مسئله این است؟
بیشتر بخوانیمشیرآلات بهداشتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *