دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

پخش دام زنده شهرداری

پخش دام زنده شهرداری

خرید دام زنده برای قربانی

ذبح گوسفند برای شفای بیمار

قربانی کردن، یکی از بخش های اصلی بسیاری از مراسم ها در ایران محسوب می شود. استقبال از زائران و حجاج، ازدواج، تولد، سربازی و … از جمله این موارد هستند. اعیاد و مناسبت های خاص از قبیل عید قربان و ماه محرم را نیز می توان به موارد مذکور، اضافه نمود. به همین دلیل تهیه دام زنده خصوصاً گوسفند، یکی از دغدغه های شهروندان به شمار می رود.

 

مرکز فروش دام زنده شهرداری خدمات خود را به شهروندان ارائه می کنند. بنابراین نگرانی بابت تهیه دام “زنده” وجود ندارد؛ اما خرید دام “زنده و سالم” یکی از دغدغه های خریداران محسوب می شود. موضوع سلامت دام به دلیل بیماری های شایع بین دام و انسان اهمیت فوق العاده ای دارد و باید به دقت مورد توجه قرار گیرد.

 

مزایای خرید از مرکز دام زنده شهرداری

 

سازمان میادین تهران با کمک سازمان دامپزشکی، مکانی را تحت عنوان مرکز گوسفند زنده شهرداری تأسیس کرده است. انواع دام در نژادهای مختلف در این مرکز موجود و آماده عرضه به متقاضیان م باشد. مزایای خرید از مرکز دام زنده شهرداری عبارتست از:

 

این مرکز موفق به اخذ تمامی مجوزها و تاییدیه های لازم از وزارت بهداشت و شهرداری شده است.

دامپزشکان و نمایندگان وزارت بهداشت موظفند قبل و بعد از کشتار، دام را به دقت بررسی نموده و سلامت آنها را تایید کنند. بنابراین گواهی سلامت برای دام های کشتار شده، صادر می شود و هیچ نگرانی بابت بیماری های مشترک بین انسان و دام وجود ندارد.

پرورش دام در مرکز دام زنده شهرداری به بهترین شکل انجام شده و مشکلی از جهت مکان نگهداری یا تغذیه، متوجه حیوانات نیست.

ذبح سنتی در محل زندگی، منجر به تولید و گسترش انواع آلودگی های محیطی می شود. به همین دلیل مرکز یاد شده، گزینه انجام ذبح در کشتارگاه را نیز به خدمات خود اضافه کرده است که نقش موثری در کنترل آلودگی ها ایفا می کند. البته برای افرادی که به انجام ذبح سنتی در محل تمایل دارند نیز شرایط فراهم است.

بسیاری از خریداران دام زنده با مشکلاتی از قبیل وزن کاذب و غیرعادی گوسفند زنده خریداری شده مواجه می شوند. وزن کاذب دام به دلیل خوراندن آب نمک به دام و یا پر بودن شکم آنها در لحظه ذبح ایجاد می شود. یکی از راهکارهای رهایی از این مشکلات، خرید دام از مرکز دام زنده شهرداری است.

نحوه قیمت گذاری در این مراکز، بر اساس نرخ مصوب اتحادیه صورت می گیرد؛ به همین دلیل مشکل گران فروشی در خرید، مطرح نخواهد شد.

*، یکی از مجموعه های فعال در زمینه عرضه و فروش دام زنده شهرداری است. کارشناسان این مرکز در هر ساعتی از شبانه روز آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما هستند. فقط کافیست با شماره های ثبت شده در سایت تماس گرفته و اطلاعاتی از قبیل وزن، قیمت و نژاد مورد نظر خود را با کارشناس در میان بگذارید.

https://damdarighaem.com/wp-content/uploads/2018/08/goosfandzendeh11.jpg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *