دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

فقط تا ۱۹ اسفند برای بررسی لایحه بودجه فرصت داریم پیشنهاد ندهید

تهران – ایرنا – عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از نمایندگان خواست برای اتمام بودجه در موعد مقرر از دادن پیشنهادات خودداری کرده چرا که فقط تا ۱۹ اسفندماه فرصت رسیدگی به بودجه است.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، «حسین علی حاجی دلیگانی» در جلسه علنی روز دوشنبه (۹ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ گفت: در سال گذشته در بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ در مدت زمان ۸۶ ساعت، بخش درآمدی و هزینه ای بودجه به اتمام رسید. اما امسال در بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ پس از صرف ۶۴ ساعت،‌هنوز در تبصره ۱۰ و بخش درآمدی لایحه بودجه هستیم.


عضو هیات رییسه مجلس افزود: این در حالی است که مجلس شورای اسلامی فقط تا ۱۹ اسفندماه فرصت دارد بخش درآمدی و هزینه ای لایحه بودجه را به اتمام برساند. زیرا چند روز باقی مانده از هفته های پایانی اسفند صرف رفت و برگشت لایحه بودجه بین مجلس و شورای نگهبان خواهد شد.


وی ادامه داد: با احتساب امروز که بخش درآمدی لایحه بودجه در حال بررسی است،‌ ۷۸ ساعت بیشتر زمان نداریم. برهمین اساس اگر امروز با همکاری نمایندگان محترم بتوانیم بخش درآمدی لایحه بودجه را به پایان برسانیم و از روز چهارشنبه وارد بخش هزینه ای شویم، می توانیم برای رسیدگی به بودجه امسال در موعد مقرر امیدوار باشیم. در غیر این صورت موضوع تصویب سه دوازدهم بودجه یا دو دوازدهم بودجه مطرح خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *