دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

ستارگان فیلم های اکشن که در فیلم جان ویک ۴ حضور دارند را بشناسید

مجموعه فیلم‌های «جان ویک» یکی از متفاوت‌ترین مجموعه فیلم‌های اکشن سینما هستند که موفق شده‌اند سبک و ویژگی‌های خاص خود را داشته باشند. به‌زودی فیلم «جان ویک ۴» از راه می‌رسد تا این مجموعه عنوان جدیدی را تجربه کند اما به نظر می‌رسد قسمت چهارم این فیلم پرستاره‌ترین و جذاب‌ترین فیلم این فرانچایز باشد.


وقتی نخستین فیلم «جان ویک» در سال ۲۰۱۴ از راه رسید، خیلی سریع به استاندارد جدیدی در دنیای سینمای اکشن تبدیل شد. این فیلم، عنوانی هیجان‌انگیز و اکشن بود که درگیری‌های خاص و بی‌نظیری را برای تماشاگرش تدارک دیده بود. بنابراین «جان ویک» به فیلم سینمایی خارق‌العاده‌ای تبدیل شد که هواداران سینمای اکشن را تحت تاثیر قرار داد و توانست شرایط را برای تبدیل‌شدن به یک فرانچایز سینمایی فراهم کند. فیلم‌های «جان ویک: قسمت دوم» و «جان ویک: قسمت سوم» هم به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ از راه رسیدند و ثابت کردند این مجموعه فیلم می‌تواند خالص‌ترین فیلم‌های اکشن قرن بیست و یکم را به تماشاگران حرفه‌ای سینما معرفی کند.


موفقیت سه فیلم ابتدایی مجموعه «جان ویک» حالا عوامل این مجموعه را به ساخت قسمت چهارم هم امیدوار کرده و حتی ساخت قسمت پنجم آن هم تایید شده است. اما هواداران سینما در حال حاضر نگران وضعیت فیلم چهارم هستند. فیلمی که قرار بود به‌زودی به سالن‌های سینما راه پیدا کند اما با شیوع جهانی ویروس کرونا، شرایط آن هم تغییر پیدا کرد. با این حال هنوز هم اطلاعات قابل توجهی درباره فیلم «جان ویک ۴» وجود دارد. به نظر می‌رسد این فیلم بدون هیچ تردیدی پرستاره‌ترین و جذاب‌ترین فیلم این فرانچایز سینمایی باشد.


ستارگان فیلم‌های اکشن که در فیلم «جان ویک ۴» حضور دارند


فرانچایز «جان ویک» از همان ابتدا جذاب به نظر می‌رسید. اما تردیدی وجود ندارد که چهارمین فیلم این مجموعه بدون هیچ تردیدی پرستاره‌ترین فیلم این فرانچایز خواهد بود. این فیلم که در ابتدا قرار بود هم‌زمان با فیلم «ماتریکس ۴» از راه برسد با مدتی تاخیر از راه می‌رسد. اما کدام بازیگران شناخته‌شده فیلم‌های اکشن در فیلم «جان ویک ۴» حضور دارند؟


دانی ین


ستارگان فیلم‌های اکشن که در فیلم «جان ویک ۴» حضور دارند را بشناسید


یکی از بازیگران اکشن که در این فیلم هنرنمایی می‌کند، دانی ین است. او از اوایل دهه ۱۹۸۰ میلادی در سینمای هنگ‌کنگ فعالیت می‌کند. با این حال شهرت و محبوبیت دانی ین در دهه ۱۹۹۰ بیشتر از قبل شد و در نهایت در قرن بیست و یکم میلادی به یکی از شناخته‌شده‌ترین ستارگان فیلم‌های رزمی تبدیل شد. دانی ین حالا به لطف هنرنمایی در مجموعه فیلم‌های «ایپ من» به معنای واقعی کلمه مشهور است. او اولین بازیگر جدید فیلم پرستاره «جان ویک ۴» بود که به هواداران این فیلم معرفی شد. دانی ین قرار است در نقش یکی از دوستان قدیمی جان ویک قرار بگیرد.


هیرویوکی سانادا


ستارگان فیلم‌های اکشن که در فیلم «جان ویک ۴» حضور دارند را بشناسید


اگرچه هیرویوکی سانادا به اندازه سایر همکارانش در فیلم «جان ویک ۴» مشهور نیست اما قطعا یکی از بازیگران جدید و تاثیرگذار فیلم «جان ویک ۴» لقب می‌گیرد. سانادا هم مانند بسیاری از بازیگران رزمی و اکشن سینمای شرق آسیا با حضور در فیلم‌های ساخت هنگ‌کنگ به شهرت رسید و بعدها وارد هالیوود شد. او که سابقه هنرنمایی در فیلم‌های «آخرین سامورایی»، «ساعت شلوغی ۳»، «ولورین»، «مسابقه سرعت» و «۴۷ رونین» را دارد در سال‌های اخیر به لطف هنرنمایی در فیلم‌های «انتقام‌جویان: پایان بازی» و «مورتال کامبت» و «ارتش مردگان» بیشتر از قبل دیده شده است. هیرویوکی سانادا ابتدا قرار بود در فیلم «جان ویک ۳» حضور داشته باشد اما در نهایت فرصت آن را پیدا کرده تا در فیلم چهارم این مجموعه سینمایی حضور داشته باشد.


نقش هیرویوکی سانادا در «جان ویک ۴» مشخص نیست اما پیش‌بینی می‌شود که او نقش مهمی در فیلم داشته باشد. او قرار است در فیلم «قطار سریع‌السیر» که سال ۲۰۲۲ توسط عوامل فیلم‌های «جان ویک» ساخته شده هم هنرنمایی کند.


اسکات ادکینز


ستارگان فیلم‌های اکشن که در فیلم «جان ویک ۴» حضور دارند را بشناسید


یکی دیگر از بازیگران شناخته‌شده فیلم‌های اکشن که انتظار می‌رود در فیلم «جان ویک ۴» حضوری ارزشمند داشته باشد هم اسکات ادکینز لقب می‌گیرد. او که حضورش در برابر دوربین را مدیون سریال‌های انگلیسی بود در ادامه در نقش‌های فرعی فیلم‌های هنگ‌کنگی ظاهر شد و در نهایت فرصت هنرنمایی جدی در هالیوود را پیدا کرد. «اسکات اسکینز» به لطف هنرنمایی در فیلم «انتقام‌جویان ۲» به صورت رسمی وارد هالیوود شد و درخشش او در این فیلم باعث شد بیشتر از قبل مورد توجه قرار بگیرد. ادکینز در سال‌های اخیر فیلم‌های متعددی بازی کرده که شاید بهترین آن‌ها «انتقام‌جو» باشد. او در چهارمین قسمت از فیلم‌های «ایپ‌من» هم در کنار دانی ین حضور پیدا کرد و در فیلم «جان ویک ۴» هم فرصت هنرنمایی دوباره در کنار این بازیگر را دارد. نقش ادکینز در فیلم جدید فرانچایز «جان ویک» مشخص نیست.


آیا قسمت پنجم فیلم‌های «جان ویک» هم از راه می‌رسد؟


ستارگان فیلم‌های اکشن که در فیلم «جان ویک ۴» حضور دارند را بشناسید


استودیوی لاینزگیت، مجموعه تولیدکننده فیلم‌های «جان ویک»، به صورت رسمی تایید کرده که ساخت فیلم «جان ویک ۵» هم‌زمان با فیلم «جان ویک ۴» ادامه پیدا می‌کند. بنابراین از همین حالا باید منتظر دو فیلم دیگر از این فرانچایز هیجان‌انگیز باشید. با این حال استودیوی لاینزگیت تاریخ احتمالی اکران فیلم پنجم فرانچایز «جان ویک» را اعلام نکرده اما از آن‌جایی که دو فیلم چهارم و پنجم به موازات یکدیگر ساخته می‌شوند، احتمالا ارتباط تنگاتنگی میان دو فیلم وجود دارد.


فیلم‌های اکشن یک انتخاب بیش از حد درست برای سرگرم‌شدن هستند.


دهه ۲۰۱۰ میلادی یکی از جذاب‌ترین دهه‌های تاریخ سینما است و فیلم‌های دیدنی متعددی دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *