دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

دستیار رییس جمهور تحقق دولت اسلامی هدف عالی دولت سیزدهم است

قزوین – ایرنا – دستیار رییس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت گفت: تحقق دولت اسلامی هدف عالی دولت سیزدهم است که رکن اصلی آن اجرای مردم سالاری و مردمی سازی دولت محسوب می‌شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سید احمد عبودتیان روز چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قزوین، افزود: کلید حل مشکلات جامعه حضور مردم است و اگر مردم به میدان بیایند و بخواهند بسیاری از مسایل و مشکلات حل می شود.


وی تاکید کرد: مردم باید اراده کرده و از انقلاب دفاع کنند در غیر این صورت با زور و اجبار نمی توان مردم را به میدان آورد.


دستیار رییس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت یادآور شد: در چله دوم انقلاب و براساس فرمایش مقام معظم رهبری، در همه حوزه ها باید حرکت عمومی ایجاد شود تا حرکت به سمت افق‌های روشن شتاب بگیرد.


به گفته عبودتیان، تسریع کننده حرکت عمومی، جریان حلقه های میانی ها هستند که می توان برای آن برنامه ریزی کرد و بر اجرای آن نیز تمرکز به عمل آورد.


وی با بیان اینکه گروه های مردمی، نقش میانجیگری بین دولت و مردم را دارند، تصریح کرد: زمانی مسایل کشور حل می شود که خود مردم به میدان بیایند و البته این موضوع به معنی نفی وظایف دولت و حاکمیت نیست.


این مسوول خاطرنشان کرد: دشمن همواره در حال طراحی و اجرای نقشه های خود است که با نیرو و امکانات محدود نمی توان با آنها مقابله کرد و باید از ظرفیت گروه های مردمی در این رابطه به بهترین شکل ممکن بهره برداری کنیم.


عبودتیان با اشاره به اغتشاشات اخیر، گفت: در حال حاضر عمده مردم با اغتشاشگران همراه نیستند اما مشکل اینجاست که مابقی مردم در صف مخالفت با آنها برنیامدند و تا زمانی که مردم خود به میدان نیایند مشکل حل نخواهد شد.


این مسوول با بیان اینکه حلقه های میانی و گروه های خودجوش که به مسایل و مشکلات اشراف پیدا کرده اند باید به کار گرفته شوند، افزود: حلقه‌های میانی باید ابتکار داشته باشند و بدانند چگونه باید نقش آفرینی کنند تا زمینه حضور مردم در عرصه باز شود.


عبودتیان با اشاره به مردمی سازی عرصه فرهنگ در استان قزوین، اظهار داشت: قزوین در این زمینه سابقه خوبی داشته و نخستین استانی هم بود که کار را در این زمینه آغاز کرد و به همین جهت یک استان پیشران در این حوزه نیز محسوب می شود.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>ایفون تصویری “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما “https://www.flytoday.ir/flight”>بلیط هواپیما “http://cooldl.net/”>سایت مرجع دانلود فیلم “https://safaryaar.com/tour/dubai”>تور دبی