دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

افزایش سرعت دوومیدانی در لرستان با جذب چند اسپانسر جدید

ایسنا/لرستان رئیس هیئت دو و میدانی لرستان گفت: تاکنون سه اسپانسر برای فصل جدید حضور دوومیدانی لرستان پای کار آمده‌اند.


سیاوش سپهوند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هیات دو و میدانی لرستان طی چند سال گذشته با طی کردن فرآیندی اثربخش و اثرگذار در سه بُعد همگانی، قهرمانی و همچنین توسعه زیرساخت‌ها به یکی از هیات‌های موفق و قابل الگو در بین سایر رشته‌های ورزشی در استان تبدیل شده است.


وی بیان کرد: این هیأت توانسته است از ظرفیت و پتانسیل نیروی انسانی تحصیل کرده و دغدغه‌مند بهره ببرد و به یکی از هیأت‌های صاحب نام در بُعد قهرمانی نیز تبدیل شود و همچنین توانسته ورزشکاران صاحب نامی را نیز راهی تیم‌های ملی کند.


سپهوند افزود: دوومیدانی این رشته با سابقه در لرستان که قریب به ۷۰ سال در استان توانسته است با هدایت و راهبری مطلوب هیأت دوومیدانی و جذب اسپانسر نتایج قابل قبولی را نیز در رقابت‌ها، تورنمنت‌ها و لیگ‌های معتبر کشوری و ملی کسب کند.


رئیس هیئت دو و میدانی لرستان تصریح کرد: خبر رسیده است که سرعت دوومیدانی در سال جاری و فصل‌های آتی لیگ برتر دوچندان می‌شود چرا که بر اساس شنیده‌ها چند اسپانسر قوی نیز آمادگی خود را جهت حمایت از ورزش دو میدانی و دو میدانی کاران لرستان ارائه داده و حتی یقین می‌رود که استان در فصل‌های آتی رقابت‌های ملی و حتی لیگ برتر در سنین مختلف با چند تیم حضور داشته باشد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *